Participació en el blog i avaluació en l'assignatura

La participació en este blog és necessària dins les dues opcions d'avaluació de l'assignatura:

A) Avaluació continua presencial:

Per a fer esta opció és necessari assistir a més d’un 80% de les classes tant teòriques com pràctiques.

70% de treball en equip (grups de 3-4 estudiants) (la qualificació obtinguda en este apartat podrà ser redistribuïda pels estudiants segons les condicions que s’especifiquen en les orientacions de la Programació Didàctica):

  • 40% Elaboració i exposició d'una Programació Didàctica per a un curs de l'ESO amb el desenrotllament d'una unitat didàctica (UD)
  • 20% Ficada en pràctica d'una sessió de la UD desenrotllada a la Programació Didàctica
  • 10% Elaboració posterior d'un post en el edublog de l’assignatura que reculla una descripció-reflexió d'entre 400 i 600 paraules de la sessió ficada en pràctica (afegir alguna imatge o vídeo de les sessions).

30% treball individual: Participació en el blog de l'assignatura mitjançant la realització de 12 comentaris als posts. Es valorarà escriure amb correcció ortogràfica i gramatical. No “tallar i enganxar” dels apunts, ni repetir informació ja escrita per altres companys; hi ha que debatre-la, ampliar-la, matisar-la, corregir-la, etc. des d’un punt de vista personal de l’estudiant. En els comentaris hi ha que donar una opinió personal, però fonamentada en las referències bibliogràfiques dels temes. Es valorarà, especialment, la contribució a l’aprenentatge dels companys.

B) AVALUACIÓ NO PRESENCIAL:

40% de treball en equip (grups de 3-4 estudiants): Elaboració i exposició d'una Programació Didàctica per a un curs de l'ESO amb el desenrotllament d'una unitat didàctica (UD)

30% treball individual: Participació en el blog de l'assignatura mitjançant la realització de 12 comentaris als posts. Es valorarà escriure amb correcció ortogràfica i gramatical. No “tallar i enganxar” dels apunts, ni repetir informació ja escrita per altres companys; hi ha que debatre-la, ampliar-la, matisar-la, corregir-la, etc. des d’un punt de vista personal de l’estudiant. En els comentaris hi ha que donar una opinió personal, però fonamentada en las referències bibliogràfiques dels temes. Es valorarà, especialment, la contribució a l’aprenentatge dels companys.

30% examen sobre els continguts de l’assignatura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada